Aσθενής αυτοκτόνησε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου
Εσωτερικός χώρος νοσοκομείου
ΙΝΤΙΜΕΑπό μπαλκόνι του τρίτου ορόφου του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου έπεσε στο κενό το πρωί της Δευτέρας (26/08) και βρήκε τραγικό θάνατο ένας άνδρας.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα dimokratiki.gr, πρόκειται για ασθενή που νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί από το Α/Τ Ρόδου.
Διενεργείται προανάκριση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: 65χρονος έκρυβε οπλοστάσιο στο σπίτι του
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν - Πόσα προϊόντα περιλαμβάνει η εφαρμογή
06:00
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ