Aσθενής αυτοκτόνησε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου
Εσωτερικός χώρος νοσοκομείου
ΙΝΤΙΜΕΑπό μπαλκόνι του τρίτου ορόφου του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου έπεσε στο κενό το πρωί της Δευτέρας (26/08) και βρήκε τραγικό θάνατο ένας άνδρας.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα dimokratiki.gr, πρόκειται για ασθενή που νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί από το Α/Τ Ρόδου.
Διενεργείται προανάκριση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: 65χρονος έκρυβε οπλοστάσιο στο σπίτι του
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ