Aσθενής αυτοκτόνησε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου
Εσωτερικός χώρος νοσοκομείου
ΙΝΤΙΜΕΑπό μπαλκόνι του τρίτου ορόφου του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου έπεσε στο κενό το πρωί της Δευτέρας (26/08) και βρήκε τραγικό θάνατο ένας άνδρας.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα dimokratiki.gr, πρόκειται για ασθενή που νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί από το Α/Τ Ρόδου.
Διενεργείται προανάκριση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: 65χρονος έκρυβε οπλοστάσιο στο σπίτι του
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
08:21
ΕΛΛΑΔΑ
Κάνναβη και κοκαΐνη κυριαρχούν στην ελληνική αγορά - Πώς αλλάζει ο χάρτης των ναρκωτικών στη χώρα
08:21
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Τι κατέθεσε ο 17χρονος δράστης της δολοφονίας - Και σενάριο αντιποίνων εξετάζουν οι Αρχές
08:19
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 παθαίνουν καρκίνο, σύμφωνα με νέα μελέτη
08:02
ΕΛΛΑΔΑ