Aσθενής αυτοκτόνησε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου
Εσωτερικός χώρος νοσοκομείου
ΙΝΤΙΜΕΑπό μπαλκόνι του τρίτου ορόφου του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου έπεσε στο κενό το πρωί της Δευτέρας (26/08) και βρήκε τραγικό θάνατο ένας άνδρας.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα dimokratiki.gr, πρόκειται για ασθενή που νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί από το Α/Τ Ρόδου.
Διενεργείται προανάκριση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: 65χρονος έκρυβε οπλοστάσιο στο σπίτι του
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ