Λύνουν την απεργία τους οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Άρουν την επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Την απόφαση αυτή έλαβαν οι εργαζόμενοι κατά την έκτακτη συνεδρίασή τους που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα.
Ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων κ. Δημήτρης Τσερμενίδης, επεσήμανε ότι οι εργαζόμενοι ζητούν να καθίσουν στο τραπέζι των συζητήσεων. «Αφού αυτό ορίστηκε για την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι στο υπουργείο Εργασίας, στο γραφείο του γενικού γραμματέα Ανδρέα Νεφελούδη και με τη συμμετοχή της γενικής γραμματέως του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Θεοπίστη Πέρκα. εμείς δεν θα μπορούσαμε να αθετήσουμε τα λεγόμενά μας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Σκηνές αποκάλυψης μετά τους σεισμούς - Ισοπεδώθηκαν γειτονιές, ανασύρονται νεκροί
11:58
ΕΛΛΑΔΑ
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
ΕΛΛΑΔΑ