Κρήτη: Εκτός ΜΕΘ η 22χρονη του πολύνεκρου τροχαίου στο ΒΟΑΚ
Διάδρομος νοσοκομείου
EUROKINISSIΕκτός ΜΕΘ νοσηλεύεται η 22χρονη τραυματίας από το πολύνεκρο τροχαίο στον ΒΟΑΚ και μεταφέρθηκε στη νευροχειρουργική κλινική του γενικού νοσοκομείου Χανίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr η κατάσταση της κοπέλας σταθεροποιήθηκε και μετά από δύο εβδομάδες νοσηλείας, βγήκε από τη Μονάδα.
Ωστόσο, δεν έχει πληροφορηθεί ακόμα ότι οι τρεις συνεπιβάτες της είναι νεκροί.
Υπενθυμίζεται ότι η 22χρονη, μαζί με τον 15χρονο, τον 20χρονο και τον 19χρονο που σκοτώθηκαν, ενεπλάκησαν σε τροχαίο δυστύχημα στην εθνική οδό Χανίων – Κισσάμου, το πρωί του Σαββάτου 17 Αυγούστου όταν επέστρεφαν από εργασία σε νυχτερινό κέντρο δεξιώσεων.
Ο θάνατος των παιδιών επανέφερε το αίτημα για έναν νέο σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Χανιά - BOAK: Nέα μηχανοκίνητη πορεία για τα θύματα των τροχαίων την Κυριακή 1/9
Χειροπέδες σε 26χρονο στη Θεσσαλονίκη για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες
10:21
Περίπου 68.000 νοικοκυριά στη Γαλλία έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω του καύσωνα
10:15
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
10:08
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05