Κρήτη: Εκτός ΜΕΘ η 22χρονη του πολύνεκρου τροχαίου στο ΒΟΑΚ
Διάδρομος νοσοκομείου
EUROKINISSIΕκτός ΜΕΘ νοσηλεύεται η 22χρονη τραυματίας από το πολύνεκρο τροχαίο στον ΒΟΑΚ και μεταφέρθηκε στη νευροχειρουργική κλινική του γενικού νοσοκομείου Χανίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr η κατάσταση της κοπέλας σταθεροποιήθηκε και μετά από δύο εβδομάδες νοσηλείας, βγήκε από τη Μονάδα.
Ωστόσο, δεν έχει πληροφορηθεί ακόμα ότι οι τρεις συνεπιβάτες της είναι νεκροί.
Υπενθυμίζεται ότι η 22χρονη, μαζί με τον 15χρονο, τον 20χρονο και τον 19χρονο που σκοτώθηκαν, ενεπλάκησαν σε τροχαίο δυστύχημα στην εθνική οδό Χανίων – Κισσάμου, το πρωί του Σαββάτου 17 Αυγούστου όταν επέστρεφαν από εργασία σε νυχτερινό κέντρο δεξιώσεων.
Ο θάνατος των παιδιών επανέφερε το αίτημα για έναν νέο σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Χανιά - BOAK: Nέα μηχανοκίνητη πορεία για τα θύματα των τροχαίων την Κυριακή 1/9
Αιχμές Διαμαντοπούλου για Τσίπρα: Ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν αντιγράφεται και δεν επαναλαμβάνεται
11:06
Πούτιν: Είμαστε έτοιμοι για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία - «Τέχνασμα» οι επιθέσεις
11:00
Ξεκίνησε η περιοδεία Ρούμπιο στις χώρες του Περσικού - Θα ενημερώσει για το μνημόνιο ΗΠΑ-Ιράν
10:51
Η Σκύρος από ψηλά: Δορυφορική εικόνα αποτυπώνει τον «γυμνό» Νότο και τον καταπράσινο Βορρά
10:44