«Γέφυρα» σωτηρίας από την ΕΛ.ΑΣ. για τη μεταφορά βρέφους στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
Αστυνομικοί της ΔΙΑΣ
INTIME«Γέφυρα» σωτηρίας στήθηκε το απόγευμα της Τρίτης (10/9) στη Θεσσαλονίκη από την ΕΛ.ΑΣ για τη μεταφορά ενός βρέφους με Ι.Χ. αυτοκίνητο στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, καθώς το παιδί αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Για το συμβάν ενημερώθηκε η ΕΛ.ΑΣ. περίπου στις 6 το απόγευμα και δυνάμεις της συνόδευσαν το όχημα από τη συμβολή των οδών Καραολή και Δημητρίου με Μοναστηρίου, όπως μετέδωσε το thestival.
Το όχημα όπου μετέφερε το βρέφος, συνόδευσαν δυνάμεις των ομάδων ΔΙ.ΑΣ. και «Ζ» καθώς και δικυκλιστές της Τροχαίας.
Μέσα σε μόλις έξι λεπτά, το όχημα κατάφερε να φτάσει με ασφάλεια στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 50χρονος με αδυναμία στα «έξυπνα» ρολόγια
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ