Θεσσαλονίκη: Μαθήτρια έκανε φάρσα για τοποθέτηση βόμβας στον «Ευκλείδη»
Περιπολικό της αστυνομίας
astynomia.Μαθήτρια λυκείου κάλεσε τον περασμένο Απρίλιο την Άμεση Δράση της ΕΛΑΣ, καταγγέλλοντας ότι είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο σχολικό συγκρότημα του «Ευκλείδη», στη Θεσσαλονίκη.
Για να γίνει, μάλιστα, πιο πειστική κάλεσε και δεύτερη φορά αλλά τελικώς αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για φάρσα.
Η μαθήτρια ταυτοποιήθηκε από την έρευνα που διεξήγαγε η Ασφάλεια Τούμπας - Τριανδρίας και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, πρόκειται για 16χρονη που φοιτά στο συγκεκριμένο σχολείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 50χρονος με αδυναμία στα «έξυπνα» ρολόγια
ΧΡΗΜΑ
Προσλήψεις 150 Συνοριακών Φυλάκων με απολυτήριο λυκείου - Δείτε μέχρι πότε
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ