Θεσσαλονίκη: Μαθήτρια έκανε φάρσα για τοποθέτηση βόμβας στον «Ευκλείδη»
Περιπολικό της αστυνομίας
astynomia.Μαθήτρια λυκείου κάλεσε τον περασμένο Απρίλιο την Άμεση Δράση της ΕΛΑΣ, καταγγέλλοντας ότι είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο σχολικό συγκρότημα του «Ευκλείδη», στη Θεσσαλονίκη.
Για να γίνει, μάλιστα, πιο πειστική κάλεσε και δεύτερη φορά αλλά τελικώς αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για φάρσα.
Η μαθήτρια ταυτοποιήθηκε από την έρευνα που διεξήγαγε η Ασφάλεια Τούμπας - Τριανδρίας και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, πρόκειται για 16χρονη που φοιτά στο συγκεκριμένο σχολείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 50χρονος με αδυναμία στα «έξυπνα» ρολόγια
ΧΡΗΜΑ
Προσλήψεις 150 Συνοριακών Φυλάκων με απολυτήριο λυκείου - Δείτε μέχρι πότε
CULTURE
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
ΚΟΣΜΟΣ