Θεσσαλονίκη: Μαθήτρια έκανε φάρσα για τοποθέτηση βόμβας στον «Ευκλείδη»
Περιπολικό της αστυνομίας
astynomia.Μαθήτρια λυκείου κάλεσε τον περασμένο Απρίλιο την Άμεση Δράση της ΕΛΑΣ, καταγγέλλοντας ότι είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο σχολικό συγκρότημα του «Ευκλείδη», στη Θεσσαλονίκη.
Για να γίνει, μάλιστα, πιο πειστική κάλεσε και δεύτερη φορά αλλά τελικώς αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για φάρσα.
Η μαθήτρια ταυτοποιήθηκε από την έρευνα που διεξήγαγε η Ασφάλεια Τούμπας - Τριανδρίας και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, πρόκειται για 16χρονη που φοιτά στο συγκεκριμένο σχολείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 50χρονος με αδυναμία στα «έξυπνα» ρολόγια
ΧΡΗΜΑ
Προσλήψεις 150 Συνοριακών Φυλάκων με απολυτήριο λυκείου - Δείτε μέχρι πότε
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ