Εκκενώνεται η δομή του Σχιστού μετά την ανατροπή βυτιοφόρου που μετέφερε υγραέριο
Λόγω της ανατροπής του βυτιοφόρου στη λεωφόρο Σχιστού και μετά από αίτημα της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής, δόθηκε εντολή εκκένωσης της δομής του Σχιστού για προληπτικούς λόγους, από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου και αποφασίστηκε να μεταφερθούν στο Περιβαλλοντικό Πάρκο Σχιστού.
Για τη μεταφορά φτάνουν δύο λεωφορεία της ΕΛΑΣ, ενώ αναμένονται και δύο λεωφορεία του ΟΣΥ.
Ήδη κατευθύνονται στο πάρκο περπατώντας 40 άτομα.
Οι μετανάστες θα επιστρέψουν στη δομή μετά τη λήξη του συναγερμού.
Σημειώνεται ότι η ανατροπή του βυτιοφόρου έγινε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες μετά τις 12:30 το μεσημέρι της Δευτέρας (23/09).
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Σήμερα γιορτάζουμε την ίδρυση της Lilly από τον συνταγματάρχη Eli Lilly το 1876
10:52
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Προειδοποιήσεις για ακραίο καύσωνα με θερμοκρασίες έως 41°C
10:52
ΕΛΛΑΔΑ
Απείλησε τη γειτόνισσά του με όπλο ρέπλικα στο Χαλάνδρι και έβγαλε μαχαίρι σε αστυνομικούς
10:50
ΧΡΗΜΑ