Απείλησαν με φαλτσέτα 12χρονο σε σχολείο στην Ερμιόνη - Συνελήφθησαν δύο 17χρονοι
Θύμα bullying
PEXELSΈνα ακόμη περιστατικό βίας ανηλίκων σημειώθηκε σε προαύλιο σχολείου, αυτή τη φορά στην Ερμιόνη Αργολίδας, όταν δύο 17χρονοι απείλησαν 12χρονο με φαλτσέτα.
Το περιστατικό συνέβη την Τρίτη (24/9), όταν ένας 12χρονος στεκόταν βρισκόταν δίπλα στο κυλικείο, τον πλησίασαν δύο 17χρονοι και άρχισαν να εκτοξεύουν απειλές σε βάρος του.
Τότε, ο ένας από τους δύο έφηβους, όπως μετέδωσε το pentapostagma, τον απείλησε βγάζοντας μια φαλτσέτα και του ξύρισε το μουστάκι. Στη συνέχεια, έκλεψαν από την τσέπη του του 2 ευρώ.
Ο 12χρονος ενημέρωσε τους γονείς του και αυτοί τις Αρχές, που συνέλαβαν τους ανήλικους. Η Αστυνομία προχώρησε επίσης στη σύλληψη των γονέων τους για παραμέληση ανηλίκων.
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Στους 36,8 βαθμούς η θερμοκρασία - Η πιο ζεστή μέρα από το 1874
18:48
ΕΛΛΑΔΑ
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ