Δύο ληστείες με απειλή μαχαιριού στη Θεσσαλονίκη - Συνελήφθησαν οι δράστες
Δύο ληστείες με απειλή μαχαιριού σημειώθηκαν στις περιοχές του Κορδελιού και της Τούμπας Θεσσαλονίκης.
Στην πρώτη περίπτωση, σε περιοχή του Κορδελιού, ένας 39χρονος αφαίρεσε με τη βία και με την απειλή μαχαιριού μια χρυσή αλυσίδα από γυναίκα. Εκείνη κάλεσε βοήθεια με αποτέλεσμα περίοικοι να καταφέρουν να εμποδίσουν τη διαφυγή του 39χρονου, ο οποίος συνελήφθη άμεσα από τους αστυνομικούς.
Στη δεύτερη περίπτωση, αστυνομικοί του τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου, συνέλαβαν στην περιοχή της Μενεμένης έναν 45χρονο, ο οποίος νωρίτερα είχε εισέλθει σε δύο καταστήματα ψιλικών-καφέ στην περιοχή της Τούμπας, όπου με την απειλή μαχαιριού κατά των υπαλλήλων, κατάφερε να αφαιρέσει από το ένα κατάστημα το χρηματικό ποσό των 50 ευρώ. Όπως προέκυψε από την έρευνα, ο 45χρονος είχε ληστέψει και δεύτερο κατάστημα ψιλικών.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Πειραιάς: Δύο συλλήψεις για ληστείες σε καταστήματα με την απειλή μαχαιριού
Θεσσαλονίκη: Ποινές κάθειρξης έως 47,5 έτη σε τρία αδέλφια που άρπαζαν αλυσίδες από πεζούς
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
Στιγμές θρίλερ στο Αττικόν: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
23:17
Γαλλία: Νεκρός 17χρονος ύστερα από ξυλοδαρμό - Απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο σε πέντε άτομα
23:10
Βρέθηκαν σε χρηματοκιβώτιο οι 276.000 ευρώ από τον εκβιασμό του 13χρονου στο Βόλο
22:59