Απειλητικά μηνύματα για βόμβες στην Αθήνα - Χωρίς στάση οι συρμοί της Γραμμής 2 στο «Σύνταγμα»
Ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα»
INTIME NEWS / ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΑπειλητικά μηνύματα που προειδοποιούσαν για βόμβες εστάλησαν το πρωί της Πέμπτης (17/10) σε Δημόσιους Οργανισμούς.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τα μηνύματα αναφέρουν ότι θα εκραγούν βόμβες που περιέχουν δύο κιλά εκρηκτικά στο ΚΑΤ, στα δικαστήρια στη Λουκάρεως, στο Μετρό Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή.
Στα σημεία έχουν σπεύσει κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που πραγματοποιούν ελέγχους.
Η αστυνομία αποφάσισε να προχωρήσει στην εκκένωση του σταθμού στο Σύνταγμα και στη Λουκάρεως.
Αρχικά με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, οι συρμοί στη Γραμμή 2 του Μετρό διέρχονται από τον σταθμό Σύνταγμα προσωρινά χωρίς στάση.
Ο σταθμός παραμένει ανοιχτός και οι συρμοί στη Γραμμή 3 πραγματοποιούν κανονικά στάσεις.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Βίντεο από την επίθεση με βόμβες μολότοφ στο κέντρο της Αθήνας
Έριξαν βόμβες μολότοφ στην οδό 3η Σεπτεμβρίου στο κέντρο της Αθήνας
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
Πλοίο χτυπήθηκε από βλήμα ανοικτά του Ομάν - Αγνωστη η προέλευσή του
18:33