Φάρσα τα απειλητικά μηνύματα για βόμβες στην Αθήνα - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο Μετρό
Άνδρας των ΤΕΕΜ (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
EUROKINISSIΜεγάλη κινητοποίηση των αρχών πυροδότησαν την Πέμπτη (17/10) απειλητικά μηνύματα που προειδοποιούσαν για βόμβες σε Δημόσιους Οργανισμούς και τελικώς αποδείχθηκαν ότι ήταν φάρσα.
Τα μηνύματα ανέφεραν ότι θα εκραγούν βόμβες που περιέχουν δύο κιλά εκρηκτικά στο ΚΑΤ, στα δικαστήρια στη Λουκάρεως, στο Μετρό Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή.
Στα σημεία έσπευσαν κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για την πραγματοποίηση ελέγχων.
Επιπλέον, η αστυνομία προχώρησε προληπτικά στην εκκένωση του σταθμού στο Σύνταγμα και στη Λουκάρεως.
Ωστόσο, μετά τους απαιραίτητους ελέγχους οι συρμοί διέρχονται κανονικά από το Σύνταγμα.
ΚΟΣΜΟΣ
Κατς: To Ισραήλ δεν θα αποχωρήσει από τον νότιο Λίβανο ακόμη και το απαιτήσουν οι ΗΠΑ
14:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ