Φάρσα τα απειλητικά μηνύματα για βόμβες στην Αθήνα - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο Μετρό
Άνδρας των ΤΕΕΜ (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
EUROKINISSIΜεγάλη κινητοποίηση των αρχών πυροδότησαν την Πέμπτη (17/10) απειλητικά μηνύματα που προειδοποιούσαν για βόμβες σε Δημόσιους Οργανισμούς και τελικώς αποδείχθηκαν ότι ήταν φάρσα.
Τα μηνύματα ανέφεραν ότι θα εκραγούν βόμβες που περιέχουν δύο κιλά εκρηκτικά στο ΚΑΤ, στα δικαστήρια στη Λουκάρεως, στο Μετρό Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή.
Στα σημεία έσπευσαν κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για την πραγματοποίηση ελέγχων.
Επιπλέον, η αστυνομία προχώρησε προληπτικά στην εκκένωση του σταθμού στο Σύνταγμα και στη Λουκάρεως.
Ωστόσο, μετά τους απαιραίτητους ελέγχους οι συρμοί διέρχονται κανονικά από το Σύνταγμα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισπανία: Ο Σάντσεθ αρνήθηκε κατηγορίες περί «γενικευμένης διαφθοράς» γύρω από την κυβέρνηση
13:26
ΚΟΣΜΟΣ
Ένας μεγάλος αστεροειδής θα περάσει το Σάββατο κοντά στη Γη
13:20
ΚΟΣΜΟΣ
«Η πυρηνική αποτροπή προστατεύει τον κόσμο από έναν παγκόσμιο πόλεμο», εκτιμά η Ρωσία
13:15
ΕΛΛΑΔΑ