Φάρσα τα απειλητικά μηνύματα για βόμβες στην Αθήνα - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο Μετρό
Άνδρας των ΤΕΕΜ (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
EUROKINISSIΜεγάλη κινητοποίηση των αρχών πυροδότησαν την Πέμπτη (17/10) απειλητικά μηνύματα που προειδοποιούσαν για βόμβες σε Δημόσιους Οργανισμούς και τελικώς αποδείχθηκαν ότι ήταν φάρσα.
Τα μηνύματα ανέφεραν ότι θα εκραγούν βόμβες που περιέχουν δύο κιλά εκρηκτικά στο ΚΑΤ, στα δικαστήρια στη Λουκάρεως, στο Μετρό Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή.
Στα σημεία έσπευσαν κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για την πραγματοποίηση ελέγχων.
Επιπλέον, η αστυνομία προχώρησε προληπτικά στην εκκένωση του σταθμού στο Σύνταγμα και στη Λουκάρεως.
Ωστόσο, μετά τους απαιραίτητους ελέγχους οι συρμοί διέρχονται κανονικά από το Σύνταγμα.
ΚΟΣΜΟΣ
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
ΧΡΗΜΑ
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13
ΚΟΣΜΟΣ