Φάρσα τα απειλητικά μηνύματα για βόμβες στην Αθήνα - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο Μετρό
Άνδρας των ΤΕΕΜ (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
EUROKINISSIΜεγάλη κινητοποίηση των αρχών πυροδότησαν την Πέμπτη (17/10) απειλητικά μηνύματα που προειδοποιούσαν για βόμβες σε Δημόσιους Οργανισμούς και τελικώς αποδείχθηκαν ότι ήταν φάρσα.
Τα μηνύματα ανέφεραν ότι θα εκραγούν βόμβες που περιέχουν δύο κιλά εκρηκτικά στο ΚΑΤ, στα δικαστήρια στη Λουκάρεως, στο Μετρό Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή.
Στα σημεία έσπευσαν κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για την πραγματοποίηση ελέγχων.
Επιπλέον, η αστυνομία προχώρησε προληπτικά στην εκκένωση του σταθμού στο Σύνταγμα και στη Λουκάρεως.
Ωστόσο, μετά τους απαιραίτητους ελέγχους οι συρμοί διέρχονται κανονικά από το Σύνταγμα.
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ