Γιατρός στη Θεσσαλονίκη καταδικάστηκε για «φακελάκια» - Οι ισχυρισμοί του κατηγορούμενου
Χρήματα σε φάκελο
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSIΣε ποινή φυλάκισης δέκα μηνών με αναστολή, καταδικάστηκε γιατρός δημοσίου νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για «φακελάκια» που λάμβανε από ασθενείς.
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για δωροληψία υπαλλήλου, με αναγνώριση του ελαφρυντικού του πρότερου σύννομου βίου.
Η δικογραφία περιελάμβανε τέσσερις καταγγελίες χρηματισμού εκ των οποίων για δύο κρίθηκε ένοχος και για τις άλλες δύο αθωώθηκε.
Οι καταγγελίες έγιναν το 2019 και συνδέονταν με έξοδα χειρουργικών επεμβάσεων τις οποίες διενεργούσε ο γιατρός, ενώ ακολούθησε έρευνα της Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος της ΕΛ.ΑΣ.
Από την πλευρά του ο γιατρός απολογούμενος αρνήθηκε την εις βάρος του αποδιδόμενη πράξη και ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι έλαβε χρηματικά ποσά που αφορούσαν την πληρωμή φαρμάκων και υλικών που καλύπτονται ιδιωτικά.
Θεσσαλονίκη: Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας στην 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της
13:01
Οι τρεις λόγοι που οδήγησαν στον παρατεταμένο καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη
13:00
Η Ελλάδα επιστρέφει στο Κάιρο έξι ειδώλια αιγυπτιακού πολιτισμού - Πώς έφτασαν στην Αθήνα
12:48
Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων Ευρωπαίων Εισαγγελέων
12:31