Γιατρός στη Θεσσαλονίκη καταδικάστηκε για «φακελάκια» - Οι ισχυρισμοί του κατηγορούμενου
Χρήματα σε φάκελο
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSIΣε ποινή φυλάκισης δέκα μηνών με αναστολή, καταδικάστηκε γιατρός δημοσίου νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για «φακελάκια» που λάμβανε από ασθενείς.
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για δωροληψία υπαλλήλου, με αναγνώριση του ελαφρυντικού του πρότερου σύννομου βίου.
Η δικογραφία περιελάμβανε τέσσερις καταγγελίες χρηματισμού εκ των οποίων για δύο κρίθηκε ένοχος και για τις άλλες δύο αθωώθηκε.
Οι καταγγελίες έγιναν το 2019 και συνδέονταν με έξοδα χειρουργικών επεμβάσεων τις οποίες διενεργούσε ο γιατρός, ενώ ακολούθησε έρευνα της Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος της ΕΛ.ΑΣ.
Από την πλευρά του ο γιατρός απολογούμενος αρνήθηκε την εις βάρος του αποδιδόμενη πράξη και ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι έλαβε χρηματικά ποσά που αφορούσαν την πληρωμή φαρμάκων και υλικών που καλύπτονται ιδιωτικά.
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
Trafficking: 881 θύματα εμπορίας ανθρώπων στην Ελλάδα το 2025 - Τα 108 παιδιά
15:49
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42
Σπάνιο λυχνάρι από τη βυζαντινή Συρία αποκαλύπτει τον συμβολισμό του φωτός στον πρώιμο χριστιανισμό
15:42