Νεκρός σε μονοπάτι του Ναυπλίου βρέθηκε 22χρονος - Εξετάζονται όλα τα σενάρια για τον θάνατο του
Ανανεώθηκε:
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
INTIME (Φωτογραφία αρχείου)Ένας νέος άνθρωπος βρέθηκε νεκρός από περιπατητές σε μονοπάτι του Ναυπλίου, το πρωί της Τρίτης (29/10) με τις αρχές να εξετάζουν όλα τα σενάρια για τα αίτια θανάτου του.
Πρόκειται για 22χρονο ο οποίος εντοπίστηκε στο γύρο της Αρβανιτιάς χωρίς τις αισθήσεις του.
Σύμφωνα με τις Argolikeseidiseis στο σημείο έχει σπεύσει το ΕΚΑΒ Αργολίδας, η Ασφάλεια και η Σήμανση που διερευνά την υπόθεση.
Οι αρχές ερευνά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του ο νεαρός, χωρίς να αποκλείουν μέχρι στιγμής το ατύχημα, την αυτοχειρία ή την εγκληματική ενέργεια.
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων για επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας
12:02
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Σκηνές αποκάλυψης μετά τους σεισμούς - Ισοπεδώθηκαν γειτονιές, ανασύρονται νεκροί
11:58
ΕΛΛΑΔΑ
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
ΕΛΛΑΔΑ