Μετρό: Επεκτείνεται η λειτουργία μέχρι τις δύο το πρωί κάθε Παρασκευή και Σάββατο
Διευρύνεται από σήμερα (1/11) το ωράριο του Μετρό και πλέον κάθε Παρασκευή και Σάββατο θα λειτουργεί ως τις 02:00΄ το πρωί.
Το μέτρο αφορά τις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό, παρέχοντας πλέον στους επιβάτες τη δυνατότητα μετακίνησης μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Από τον κεντρικό σταθμό του Μετρό «Σύνταγμα» οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν πλέον προς όλες τις κατευθύνσεις στις 02:00 και θα φθάνουν στους τερματικούς σταθμούς:
· Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 02:20
· ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις 02:22
· ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στις 02:14
· ΕΛΛΗΝΙΚΟ στις 02:17
Οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από τους σταθμούς
· Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στη 01:38
· ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στη 01:34
· ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στη 01:43
· ΕΛΛΗΝΙΚΟ στη 01:40
Οι πίνακες με τις τελευταίες διελεύσεις των συρμών από κάθε σταθμό είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ www.stasy.gr.
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33