Στο νοσοκομείο 15χρονη από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ - Συνελήφθη υπεύθυνη καταστήματος
Ανανεώθηκε:
Περιπολικό της αστυνομίας
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜΜία 15χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Συγκεκριμένα, στις 04.45 το πρωί, από την περιοχή του Βοτανικού μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, μία 15χρονη κοπέλα, από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Για το περιστατικό συνελήφθη προσωρινά 28χρονη υπεύθυνη καταστήματος για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
ΚΟΣΜΟΣ
Το Μπαχρέιν καταδικάζει τις ιρανικές επιθέσεις - Ζητά έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας
08:05
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Το TikTok Shop και στην Ελλάδα από τις 15 Ιουνίου: Ανοίγει ο δρόμος για το social commerce
08:04
ΚΟΣΜΟΣ
Βρέθηκε το μαθηματικό μοντέλο με το οποίο τα κουνούπια πετούν γύρω μας για να μας τσιμπήσουν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Θαύματα στα συντρίμμια - Η στιγμή που οι διασώστες ανασύρουν 11χρονο αγόρι, δείτε βίντεο
07:50
ΚΟΣΜΟΣ