Στο νοσοκομείο 15χρονη από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ - Συνελήφθη υπεύθυνη καταστήματος
Ανανεώθηκε:
Περιπολικό της αστυνομίας
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜΜία 15χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Συγκεκριμένα, στις 04.45 το πρωί, από την περιοχή του Βοτανικού μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, μία 15χρονη κοπέλα, από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Για το περιστατικό συνελήφθη προσωρινά 28χρονη υπεύθυνη καταστήματος για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
ΚΟΣΜΟΣ
Νέες απειλές Τραμπ για αφανισμό του Ιράν: «Μπορεί να έρθει η στιγμή που δεν θα υπάρχει πλέον»
09:15
ΚΟΣΜΟΣ
Η εκμάθηση μουσικού οργάνου στα 70 κάνει… θαύματα για τον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη
09:00
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:52
ΕΛΛΑΔΑ
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
CULTURE