Κανονικά η κυκλοφορία οχημάτων στην Ερμού - Αποκαταστάθηκε η καθίζηση στο οδόστρωμα
Καθίζηση οδοστρώματος (φωτογραφία αρχείου)
INTIME NEWSΣτην αποκατάσταση της ζημιάς που είχε υποστεί το οδόστρωμα επί της οδού Ερμού, έπειτα από καθίζηση που σημειώθηκε χθες το βράδυ, προχώρησαν το πρωί της Κυριακής τα τεχνικά συνεργεία, με την κυκλοφορία πλέον να διεξάγεται κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία των οχημάτων είχε διακοπεί στο ρεύμα της Ερμού προς Ψυρρή, από το ύψος της πλατείας Αγίων Ασωμάτων, κοντά στο Μοναστηράκι, από αργά χθες το απόγευμα καθώς το οδόστρωμα για άγνωστο λόγο υπέστη καθίζηση.
Όπως έγινε γνωστό από την τροχαία στο σημείο έγιναν εργασίες όλη τη νύχτα και ο δρόμος άνοιξε νωρίς σήμερα το πρωί.
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Ο Μπέρναμ έτοιμος για την πρώτη του ομιλία- Θα ξεδιπλώσει το οικονομικό του πρόγραμμα
21:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
ΣΠΟΡ