Κανονικά η κυκλοφορία οχημάτων στην Ερμού - Αποκαταστάθηκε η καθίζηση στο οδόστρωμα
Καθίζηση οδοστρώματος (φωτογραφία αρχείου)
INTIME NEWSΣτην αποκατάσταση της ζημιάς που είχε υποστεί το οδόστρωμα επί της οδού Ερμού, έπειτα από καθίζηση που σημειώθηκε χθες το βράδυ, προχώρησαν το πρωί της Κυριακής τα τεχνικά συνεργεία, με την κυκλοφορία πλέον να διεξάγεται κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία των οχημάτων είχε διακοπεί στο ρεύμα της Ερμού προς Ψυρρή, από το ύψος της πλατείας Αγίων Ασωμάτων, κοντά στο Μοναστηράκι, από αργά χθες το απόγευμα καθώς το οδόστρωμα για άγνωστο λόγο υπέστη καθίζηση.
Όπως έγινε γνωστό από την τροχαία στο σημείο έγιναν εργασίες όλη τη νύχτα και ο δρόμος άνοιξε νωρίς σήμερα το πρωί.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Σβήνουν» οι ελπίδες για τους αγνοούμενους - Ανεβαίνει ο τραγικός απολογισμός των νεκρών
23:30
CULTURE
Στη Μύκονο για διακοπές η Beth Hart πριν τη συναυλία στον Λυκαβηττό
23:20
ΕΛΛΑΔΑ
Επτά συλλήψεις τις τελευταίες ώρες για την εκδήλωση πυρκαγιών
23:11
ΚΟΣΜΟΣ
Στάχτη 28.000 στρέμματα στο Κολοράντο - Νεκροί στη «μάχη» με τις φωτιές τρεις πυροσβέστες
23:01
ΚΟΣΜΟΣ