Μαρτυρίες επιβατών του συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης που επιβεβαιώνουν την εφαρμογή του πρωτοκόλλου
Ανανεώθηκε:
Ο σταθμός μετρό Βενιζέλου στην Θεσσαλονίκης
INTIME NEWSΣημαντικές και διαφωτιστικές είναι οι μαρτυρίες επιβατών του συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης, που ακινητοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου. Σ' αυτές επιβεβαιώνεται ότι όλα λειτούργησαν σύμφωνα με το πρωτόκολλο, ενώ κανένας επιβάτης δεν διέτρεξε κίνδυνο
Ας δούμε τι αναφέρει επιβάτης
Το γεγονός ότι στα χιλιάδες δρομολόγια του Μετρό εμφανίστηκε πρόβλημα μόνο σε ένα είναι ασήμαντο γεγονός.Το γεγονός ότι δεν τραυματίστηκε κάποιος επιβάτης και ότι η εκκένωση έγινε άμεσα, συντονισμένα και με ασφάλεια είναι ευχάριστο γεγονός που ενθαρρύνει την εμπιστοσύνη μου στη χρήση του.Ως επιβάτης αναλαμβάνω τον κίνδυνο στα εκατομμύρια δρομολόγια που θα γίνουν τα επόμενα 20 χρόνια και τα χιλιάδες που θα κάνω ως επιβάτης να είμαι στους "άτυχους".Να οδηγώ και να περπατώ την πόλη μου είναι το extreme sport ...Το Μετρό δεν είναι πλέον μεταφορικό μέσο, είναι εργαλείο μέτρησης ορθολογισμού.
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00