Άγριο περιστατικό μπούλινγκ σε σχολική εκδρομή: Του έδωσαν να πιει ποτό με ούρα και τον ξυλοκόπησαν
Παιδί που έχει υποστεί bullying
PIXABAYΚατά τη διάρκεια πενθήμερης εκδρομής Λυκείου της Πάτρας, ένα 17χρονο αγόρι έπεσε θύμα εκφοβισμού από συμμαθητές του, οι οποίοι φαίνεται να ούρησαν στο ποτό του και να τον ξυλοκόπησαν άγρια.
Όπως μεταδίδει το flamis.gr, στο περιστατικό συμμετείχαν 3-4 άτομα. Οι μαθητές είχαν καταναλώσει αλκοόλ και ένας εξ αυτών πρότεινε να ουρήσουν στο ποτήρι του 17χρονου και να του το δώσουν να πιει, ενώ στη συνέχεια του επιτέθηκαν και σωματικά.
Στον μαθητή προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι γονείς του παιδιού αναμένεται να προβούν σε ένδικες κινήσεις.
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ