Άγριο περιστατικό μπούλινγκ σε σχολική εκδρομή: Του έδωσαν να πιει ποτό με ούρα και τον ξυλοκόπησαν
Παιδί που έχει υποστεί bullying
PIXABAYΚατά τη διάρκεια πενθήμερης εκδρομής Λυκείου της Πάτρας, ένα 17χρονο αγόρι έπεσε θύμα εκφοβισμού από συμμαθητές του, οι οποίοι φαίνεται να ούρησαν στο ποτό του και να τον ξυλοκόπησαν άγρια.
Όπως μεταδίδει το flamis.gr, στο περιστατικό συμμετείχαν 3-4 άτομα. Οι μαθητές είχαν καταναλώσει αλκοόλ και ένας εξ αυτών πρότεινε να ουρήσουν στο ποτήρι του 17χρονου και να του το δώσουν να πιει, ενώ στη συνέχεια του επιτέθηκαν και σωματικά.
Στον μαθητή προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι γονείς του παιδιού αναμένεται να προβούν σε ένδικες κινήσεις.
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ