Βόλος: Δραπέτευσε από την ψυχιατρική κλινική άνδρας - Άφησε σημείωμα ότι θα αυτοκτονήσει
Αστυνομικοί
Eurokinissi / ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (Φωτογραφία αρχείου)Συναγερμός σήμανε στις Αρχές του Βόλου το Σάββατο (29/12) όταν ένας άνδρας που νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου, έφυγε, αφήνοντας πίσω του σημείωμα, στο οποίο έγραφε ότι πρόκειται να βάλει τέλος στη ζωή του.
Ειδικότερα, στο σημείωμα που άφησε δήλωσε πως θα κατευθυνόταν προς τον λόφο της Γορίτσας για να αυτοκτονήσει.
Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του «Αχιλλοπουλείου» ειδοποίησε την Αστυνομία, με τις Αρχές να έχουν, σύμφωνα με το Newspaper, ξεκινήσεις έρευνες για τον εντοπισμό του, στις οποίες συμμετέχουν και εθελοντές της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ