Βόλος: Δραπέτευσε από την ψυχιατρική κλινική άνδρας - Άφησε σημείωμα ότι θα αυτοκτονήσει
Αστυνομικοί
Eurokinissi / ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (Φωτογραφία αρχείου)Συναγερμός σήμανε στις Αρχές του Βόλου το Σάββατο (29/12) όταν ένας άνδρας που νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου, έφυγε, αφήνοντας πίσω του σημείωμα, στο οποίο έγραφε ότι πρόκειται να βάλει τέλος στη ζωή του.
Ειδικότερα, στο σημείωμα που άφησε δήλωσε πως θα κατευθυνόταν προς τον λόφο της Γορίτσας για να αυτοκτονήσει.
Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του «Αχιλλοπουλείου» ειδοποίησε την Αστυνομία, με τις Αρχές να έχουν, σύμφωνα με το Newspaper, ξεκινήσεις έρευνες για τον εντοπισμό του, στις οποίες συμμετέχουν και εθελοντές της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας.
ΚΟΣΜΟΣ
Τι προβλέπει η συμφωνία - πλαίσιο μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου - Προειδοποιεί η Χεζμπολάχ
23:10
ΚΟΣΜΟΣ
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Ο πυρηνικός σταθμός στο Μπετσνάου σταμάτησε να λειτουργεί λόγω καύσωνα
22:50
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ