Θεοφάνεια στη Πάτρα: Μαθητής λυκείου έπιασε τον Σταυρό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Δεκάδες Πατρινοί έπεσαν στα νερά του λιμανιού της Πάτρας για τον Σταυρό
INTIME NEWSΜε κατάνυξη και παρουσία πλήθους κόσμου, πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός των Υδάτων στην Πάτρα, με έναν 17χρονο μαθητή λυκείου να πιάνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον σταυρό που έριξε στα νερά του λιμανιού ο Μητροπολίτης της πόλης.
Τον σταυρό έπιασε και φέτος ο 17χρονος Χρήστος Βουκελάτος αν και κολυμβητές όλων των ηλικιών έπεσαν στα νερά του μόλου της Αγίου Νικολάου, στο παλαιό λιμάνι της Πάτρας για να πιάσουν τον σταυρό.
Η τελετή έγινε με την παρουσία εκπροσώπων αρχών και φορέων της περιοχής.
Τον Σταυρό έριξε στην θάλασσα ψάλλοντας το «Εν Ιορδάνη Βαπτιζομένου Σου Κύριε» ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος.

Ο μαθητής λυκείου που έπιασε και φέτος τον σταυρό
INTIME NEWSΟι κολυμβητές και φέτος άνοιξαν μια τεράστια ελληνική σημαία και έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο.
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33