Θεσσαλονίκη: Βρέθηκε πτώμα σε αποσύνθεση κοντά στα ΚΤΕΛ
Ανανεώθηκε:
Φωτογραφία αρχείου
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSIΠεραστικός εντόπισε πτώμα σε αποσύνθεση, ανάμεσα σε μπάζα, κάτω από γέφυρα, κοντά στον Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων ΚΤΕΛ Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, το πτώμα εντοπίστηκε περίπου στη 1 το μεσημέρι της Πέμπτης. Κατόπιν ενημέρωσης, αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής βρέθηκαν στο σημείο και απέκλεισαν το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.
Σημειώνεται ότι η σορός ανήκει στον 88χρονο Α. Ν. που είχε εξαφανιστεί από την Χαλκηδόνα στις 21 Νοεμβρίου του 2024. Για την εξαφάνισή του είχε εκδοθεί silver alert.
ΚΟΣΜΟΣ
«Θα κάνω τον Ερντογάν πολύ χαρούμενο»: Ο υπαινιγμός Τραμπ για τα F-35
09:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στην ολομέλεια της Βουλής εισάγεται σήμερα ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης
09:04
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Audi ανανέωσε το A3 κάνοντάς το πιο ψηφιακό και με αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης
09:00
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν κατηγορεί το NATO για «συνέργεια» στον πόλεμο των ΗΠΑ και του Ισραήλ εναντίον του
08:57
ΕΛΛΑΔΑ