Εξουδετερώθηκε όλμος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στην Κοζάνη
Πυροτεχνουργός σε επιχείρηση εξουδετέρωσης βόμβας (Φωτογραφία αρχείου).
EurokinissiΣτην εξουδετέρωση πεπαλαιωμένου στρατιωτικού όλμου του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, που βρέθηκε στην περιοχή Καλονερίου Βοΐου προχώρησε η Ομάδα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ΕΡΤ, οι πυροτεχνουργοί μετέφεραν τον όλμο στο παλιό πεδίο βολής στο Γκραντίστι και προχώρησαν με ασφάλεια σε ελεγχόμενη έκρηξη, σήμερα το πρωί (Τετάρτη 29/01).
Στην επιχείρηση συνέδραμαν αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Βοΐου Κοζάνη και η ελεγχόμενη έκρηξη έγινε παρουσία προσωπικού της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βοΐου και του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Η στιγμή της εξουδετέρωσης της νάρκης βάρους 250 κιλών που εντοπίστηκε στον Πατραϊκό
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ