Οι αγρότες έκλεισαν την Εθνική Οδό στο Κάστρο Βοιωτίας - Από παράκαμψη η κυκλοφορία
Την Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του κόμβου του Κάστρου, στο 112 χλμ. της ΠΑΘΕ, απέκλεισαν το απόγευμα της Παρασκευής (31/01) οι αγρότες και στα 2 ρεύματα κυκλοφορίας.
Η Τροχαία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό και η κυκλοφορία των οχημάτων πραγματοποιείται με εκτροπή από το ύψος του κόμβου του Ακραίφνιου έως και τον κόμβο του Μαρτίνου.
Η ανακοίνωση της Αστυνομίας:
Λόγω συγκέντρωσης ατόμων στο οδόστρωμα προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην 115χλμ θέση περίπου της Ν.Ε.Ο. Αθηνών -Λαμίας (Ανισόπεδος κόμβος Κάστρου) και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από το 108χλμ.περίπου (Ανισόπεδος κόμβος Ακραίφνιου) έως 125χλμ.περίπου (Ανισόπεδος Κόμβος Μαρτίνου).
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ