Αχαρνές: Στο νοσοκομείο δύο νεαροί μετά από επίθεση με ξύλα 20μελούς ομάδας
Στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» μεταφέρθηκαν δύο 20χρονοι για παροχή πρώτων βοηθειών, έπειτα από επίθεση που δέχθηκαν από ομάδα 20 ατόμων σε περιοχή των Αχαρνών.
Η επίθεση της πολυμελούς ομάδας στους δύο νεαρούς έγινε στις 11:30 την νύχτα στην συμβολή των οδών Κωνσταντινουπόλεως και Αρκαδίου Κρήτης.
Σύμφωνα με την αστυνομία στην αρχή ένα ΙΧ ανέκοψε την πορεία άλλου οχήματος με τρεις επιβαίνοντες.
Ο ένας ξέφυγε όμως οι άλλοι δύο δέχθηκαν σωματική βία και επίθεση με ξύλα από περίπου 20 άτομα που έσπευσαν στην περιοχή.
Στην συνέχεια οι εμπλεκόμενοι έσπευσαν να εξαφανιστούν, ενώ οι δύο νεαροί που δέχτηκαν την επίθεση μεταφέρθηκαν για τις πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο.
Οι έρευνες της αστυνομίας για την ταυτοποίηση, την σύλληψη αλλά και για το κίνητρο των δραστών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30