Εξάρχεια: Ζούσε με τη νεκρή μητέρα της για 20 ημέρες – Οδηγήθηκε σε ψυχιατρείο
Περιπολικό της Αστυνομίας
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΜε το πτώμα της νεκρής μητέρας της ζούσε για περίπου 20 ημέρες μια 66χρονη γυναίκα στα Εξάρχεια.
Η 66χρονη είχε τυλίξει τη μητέρα της με σεντόνια και σακούλες και η δυσοσμία ήταν έντονη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηλικιωμένη γυναίκα φαίνεται πως έχασε τη ζωή της από παθολογικά αίτια και δεν προκύπτει εγκληματική ενέργεια.
Η κόρη της, που οδηγήθηκε σε ψυχιατρείο, είπε στους αστυνομικούς ότι «δεν μπορούσε να την αποχωριστεί».
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ