Επιχείρηση διάσωσης γυναίκας που έκανε πεζοπορία σε μονοπάτι στην Κόνιτσα
Αδιαθεσία κατά τη διάρκεια πεζοπορίας στο μονοπάτι της Μονής Στομίου στην Κόνιτσα ένιωσε μια γυναίκα το μεσημέρι της Κυριακής (30/3), με την Πυροσβεστική να σπεύδει στο σημείο για την απομάκρυνσή της.
Στο σημείο έσπευσαν 12 άτομα του Πυροσβεστικούς Σώματος, της 5ης ΕΜΑΚ Ιωαννίνων και της 5ης ΕΜΟΔΕ.
Η γυναίκα εντοπίστηκε κατά την επιστροφή της προς την Κόνιτσα και μεταφέρθηκε με φορείο έως το φράγμα του Αώου, όπου ανέμενε όχημα της Πυροσβεστικής.
Από εκεί οδηγήθηκε στην πέτρινη γέφυρα του ποταμού, όπου την παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για διακομιδή στο νοσοκομείο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Σπάρτη: Τέλος στην αγωνία για νεαρή γυναίκα που αποπροσανατολίστηκε όταν πήγε για πεζοπορία
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ