Θεσσαλονίκη: Κατασχέθηκε μεγάλο φορτίο κοκαΐνης στο λιμάνι - Ήταν κρυμμένο σε κοντέινερ με μπανανες
Μεγάλη ποσότητα κοκαΐνης, βάρους 62 κιλών, κατάσχεσαν ελεγκτές της ΑΑΔΕ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Οι ναρκωτικές ουσίες εντοπίστηκαν σε κοντέινερ με μπανάνες, προερχόμενο από τον Ισημερινό, κατά τη διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων με τη χρήση αυτοκινούμενου Χ-Ray.
Οι διακινητές συσκεύασαν την κοκαΐνη σε 55 δέματα, τα οποία έκρυψαν στον ψυκτικό μηχανισμό του εμπορευματοκιβωτίου.
Με την ίδια μέθοδο τα κυκλώματα επιχείρησαν ανεπιτυχώς να περάσουν και άλλες μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών από το λιμάνι Θεσσαλονίκης το τελευταίο διάστημα:
- Στις 24 Ιανουαρίου 2025 οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ κατέσχεσαν 29 κιλά κοκαΐνης.
- Στις 16 Δεκεμβρίου 2024, κατασχέθηκαν 45 κιλά.
- Στις 9 Αυγούστου 2024, κατασχέθηκαν 92 κιλά.
ΧΡΗΜΑ
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ