Παραδόθηκε ο 20χρονος που δραπέτευσε από τα κρατητήρια στο Αγρίνιο
Παραδόθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης, στο Αγρίνιο, ένας από τους δύο δραπέτες και συγκεκριμένα ο 20χρονος.
Συνοδευόμενος από τοΝ δικηγόρο του, παραδόθηκε νωρίτερα το μεσημέρι ο 20χρονος που απέδρασε μαζί με έναν 18χρονο από τα κρατητήρια της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας ανήμερα του Πάσχα, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Οι δύο νεαροί είχαν πηδήξει από μαντρότοιχο ύψους περίπου πέντε μέτρων.
Για την υπόθεση είχαν συλληφθεί δυο αστυνομικοί (φύλακας και αξιωματικός υπηρεσίας) που είχαν υπηρεσία κατά την διάρκεια της απόδρασης των δύο νέων.
Oι δραπέτες είχαν κριθεί προφυλακιστέοι για την διάρρηξη με στόχο αυτόματο μηχάνημα ανάληψης χρημάτων (ATM) στο Αγρίνιο.
Οι αναζητήσεις για τον δεύτερο δραπέτη, 18 ετών, συνεχίζονται.
ΕΛΛΑΔΑ
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
ΣΠΟΡ
Νεκρή σε τροχαίο 24χρονη Σλοβάκα τοξοβόλος - Ολυμπιονίκης με χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμια
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμική δόνηση 5,7 Ρίχτερ στην Καλιφόρνια
18:38
ΚΟΣΜΟΣ
Disneyland: Η στιγμή που ανήλικος πέφτει από καταρράκτη ύψους 15 μέτρων σε διαδρομή του Splash Mount
18:30
ΚΟΣΜΟΣ