Σώα εντοπίστηκε η 22χρονη που είχε εξαφανιστεί από το Κερατσίνι ανήμερα του Πάσχα
Το σήμα του Χαμόγελου του Παιδιού
EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣΣώα εντοπίστηκε η 22χρονη Γεωργία η οποία είχε εξαφανιστεί από το σπίτι της ανήμερα του Πάσχα από περιοχή του Κερατσινίου.
Η νεαρή γυναίκα με καταγωγή από το Αμούρι Ελασσόνας βρέθηκε σώα σήμερα το πρωί (24/04) στο λιμάνι του Πειραιά.
Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε χθες (23/4) για την εξαφάνισή της και άμεσα εξέδωσε ανακοίνωση, κατόπιν αιτήματος της οικογένειας, σημαίνοντας συναγερμό για τον εντοπισμό της.
Σύμφωνα με το onlarissa, η 22χρονη εντοπίστηκε σώα σήμερα στο Λιμάνι του Πειραιά, βάζοντας τέλος στην αγωνία και την ανησυχία που βίωναν οι δικοί της άνθρωποι.
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ