Αποκαταστάθηκε η βλάβη του πλοίου που έπλεε ακυβέρνητο στα ανοιχτά της Εύβοιας
Με ιδία μέσα αποκαταστάθηκε η μηχανική βλάβη που υπέστη ακυβέρνητο φορτηγό σκάφος που έπλεε το πρωί της Παρασκευής (2/5) στα ανοιχτά της Εύβοιας.
Σύμφωνα με ενημέρωση του Λιμενικού, το καράβι με σημαία Μπελίζ μετά την αποκατάσταση της βλάβης, συνέχισε το ταξίδι του προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Υπενθυμίζεται ότι, το πλοίο εμφάνισε πρόβλημα ενώ βρισκόταν σε απόσταση 3,9 ναυτικών μιλίων βορειοανατολικά του ακρωτηρίου Καφηρέα στο νοτιοανατολικό άκρο της Εύβοιας.
Πρόκειται για φορτηγό πλοίο που μετέφερε 1.500 μετρικούς τόνους χάλυβα και είχε αναχωρήσει από την Ελευσίνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και σε αυτό επιβαίνουν 11 μέλη του πληρώματος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Συναγερμός για ακυβέρνητο πλοίο στα ανοιχτά της Εύβοιας
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ