Μετρό: Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν από σήμερα έως την Πέμπτη στις 9 μ.μ.
Κλειστός σταθμός του μετρό
ΙΝΤΙΜΕΜέχρι την Πέμπτη 08/05 οι σταθμοί Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη , στη Γραμμή 2 του Μετρό θα κλείνουν στις 9 το βράδυ και ως τη λήξη της κυκλοφορίας, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G.
Η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα θα διεξάγεται στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Ανθούπολη.
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η προσωρινή, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12. Η Αφετηρία και το Τέρμα της ορίζεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού Μετρό «Αγ. Δημήτριος», μαζί με την Αφετηρία της γραμμής 109. Στον σταθμό «Ελληνικό» θα γίνεται επιβίβαση και αποβίβαση στη στάση «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ» προς Γλυφάδα.
ΚΟΣΜΟΣ
Η Γερουσία των ΗΠΑ ψήφισε υπέρ του περιορισμού των πολεμικών εξουσιών του Τραμπ στο Ιράν
23:24
ΚΟΣΜΟΣ
Σαουδική Αραβία: Περισσότεροι από 100 άνθρωποι έχουν εκτελεστεί από την αρχή του έτους
23:23
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «Οι διμερείς σχέσεις με τις ΗΠΑ πρέπει να επανέλθουν σε συνθήκες ομαλότητας», λέει η Μελόνι
23:12
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ συνεχίζει να δηλώνει ότι το Ιράν έκανε παραχωρήσεις - Η Τεχεράνη συνεχίζει να τις αρνείται
23:04
ΚΟΣΜΟΣ