Έληξε ο συναγερμός στο Εφετείο – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων
Το κτήριο του Εφετείου (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
Eurokinissi/TATIANA ΜΠΟΛΑΡΗΈληξε ο συναγερμός, μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο κτήριο του Εφετείου στην οδό Λουκάρεως, που έθεσε σε συναγερμό τις Αρχές.
Άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση λίγο μετά τις 08:00 λέγοντας ότι τοποθέτησε βόμβα. Το κτήριο εκκενώθηκε, η περιοχή αποκλείστηκε και στελέχη των ΤΕΕΜ βρέθηκαν επιτόπου για τους απαραίτητους ελέγχους, οι οποίοι ολοκληρώθηκαν χωρίς να βρεθεί κάτι.
Λίγο μετά τις 10:00 αποκαταστάθηκε και η κυκλοφορία των οχημάτων στην Κυρίλου Λουκάρεως από το ύψος της οδού Κάλβου έως τη Λ. Αλεξάνδρας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τηλεφώνημα για βόμβα στο Εφετείο - Κλειστή η Λουκάρεως
ΚΟΣΜΟΣ
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ