Έληξε ο συναγερμός στο Εφετείο – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων
Το κτήριο του Εφετείου (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
Eurokinissi/TATIANA ΜΠΟΛΑΡΗΈληξε ο συναγερμός, μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο κτήριο του Εφετείου στην οδό Λουκάρεως, που έθεσε σε συναγερμό τις Αρχές.
Άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση λίγο μετά τις 08:00 λέγοντας ότι τοποθέτησε βόμβα. Το κτήριο εκκενώθηκε, η περιοχή αποκλείστηκε και στελέχη των ΤΕΕΜ βρέθηκαν επιτόπου για τους απαραίτητους ελέγχους, οι οποίοι ολοκληρώθηκαν χωρίς να βρεθεί κάτι.
Λίγο μετά τις 10:00 αποκαταστάθηκε και η κυκλοφορία των οχημάτων στην Κυρίλου Λουκάρεως από το ύψος της οδού Κάλβου έως τη Λ. Αλεξάνδρας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τηλεφώνημα για βόμβα στο Εφετείο - Κλειστή η Λουκάρεως
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ
Κεραυνός χτύπησε πάρκο στη Σουηδία - Τουλάχιστον 10 τραυματίες
18:24
ΚΟΣΜΟΣ
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ