Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 1 του Μετρό λόγω του τελικού Κυπέλλου
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ, σήμερα Σάββατο, στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) λόγω διεξαγωγής του τελικού αγώνα ποδοσφαίρου για το Κύπελλο Ελλάδας, με εντολή της ΕΛΑΣ.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ:
- Στη Γραμμή 1 του Μετρό «Κηφισιά - Πειραιάς» μεταξύ 16:00 - 18:00 οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό «Φάληρο» χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
- Ο σταθμός «Φάληρο» θα λειτουργήσει μεταξύ 16:00 - 18:00 αποκλειστικά και μόνο για τη μετακίνηση φιλάθλων του Ολυμπιακού και όχι για τους υπόλοιπους επιβάτες. Οι φίλαθλοι θα επιβιβάζονται σε ενισχυτικούς, επιπλέον συρμούς που δρομολογεί η ΣΤΑΣΥ για την περίσταση και θα πραγματοποιούν το δρομολόγιο Φάληρο - Ειρήνη, χωρίς στάσεις στους ενδιάμεσους σταθμούς.
- Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ θα επιβιβάζονται στον σταθμό Μαρούσι σε συρμούς της Γραμμής με κατεύθυνση τον Πειραιά και θα αποβιβάζονται στον αμέσως επόμενο σταθμό «Νερατζιώτισσα».
ΕΛΛΑΔΑ
Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στο Στρατό
16:03
ΕΛΛΑΔΑ
Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59
ΕΛΛΑΔΑ
Μοτοσικλέτα πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο στο Ηράκλειο – Με εγκαύματα 55χρονος
15:55
ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Προφυλακίστηκε ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην γυναίκα του απειλώντας να τη σκοτώσει
15:43
ΚΟΣΜΟΣ