Η ΚΕΔΕ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ
Με ομόφωνο ψήφισμά του, το διοικητικό συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας δηλώνει αντίθετο στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ και καταδικάζει την εμπορευματοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης.
«Η ΚΕΔΕ καταδικάζει απερίφραστα την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ. Το νερό δεν πωλείται. Το σημαντικότερο αγαθό της ζωής δεν ιδιωτικοποιείται. Η ελεύθερη πρόσβαση στις υπηρεσίες ύδρευσης είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των πολιτών», δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης.
Μαζί με τους εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ, υπογράμμισε, «δημιουργούμε ανθρώπινη ασπίδα, για την προστασία του δημόσιου νερού».
CULTURE
«Widow’s Bay»: Η σειρά που αποδεικνύει ότι η τηλεόραση δεν χρειάζεται άλλα remakes
08:25
CULTURE
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
08:24
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Οριοθετήθηκε η φωτιά στην Περαία
08:20
ΚΟΣΜΟΣ
Ένας στους 4 ανθρώπους με φυσιολογικό ΔΜΣ μπορεί στην πραγματικότητα να είναι παχύσαρκος
08:18
ΕΛΛΑΔΑ