Η ΚΕΔΕ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ
Με ομόφωνο ψήφισμά του, το διοικητικό συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας δηλώνει αντίθετο στην ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ και καταδικάζει την εμπορευματοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης.
«Η ΚΕΔΕ καταδικάζει απερίφραστα την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ. Το νερό δεν πωλείται. Το σημαντικότερο αγαθό της ζωής δεν ιδιωτικοποιείται. Η ελεύθερη πρόσβαση στις υπηρεσίες ύδρευσης είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των πολιτών», δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης.
Μαζί με τους εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ, υπογράμμισε, «δημιουργούμε ανθρώπινη ασπίδα, για την προστασία του δημόσιου νερού».
ΕΛΛΑΔΑ
Από σήμερα οι έλεγχοι για τα ακαθάριστα οικόπεδα - Πρόστιμα από 100 έως 5.000 ευρώ αλλά και φυλάκιση
09:45
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Το Volos Defence Hub μεγαλώνει - Η Metlen εγκαινιάζει τη νέα μονάδα της M Technologies
09:39
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Interview: Πρωτιά για τη ΝΔ, παγιώνεται στη δεύτερη θέση η ΕΛ.Α.Σ., τρίτο το ΠΑΣΟΚ
09:39
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Μνημόνιο Συνεργασίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών-Παπαστράτου στο πλαίσιο της FutuReady Greece
09:27
ΚΟΣΜΟΣ