Στο νοσοκομείο ανήλικη από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ - Συνελήφθη 23χρονη
Στο νοσοκομείο διακομίστηκε μια έφηβη το Σάββατο (31/5) στη Θεσσαλονίκη, λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.
Οι Αρχές προχώρησαν στη σύλληψη 23χρονης, η οποία, ως προσωρινά υπεύθυνη σε κατάστημα εστίασης επέτρεψε την κατανάλωση αλκοόλ στην ασυνόδευτη ανήλικη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ρέθυμνο: Στο νοσοκομείο μεθυσμένος ανήλικος - Χειροπέδες στον υπεύθυνο επιχείρησης
CULTURE
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
12:00
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα Αραγτσί προς ΗΠΑ: «Το Ιράν ελέγχει το Ορμούζ για τις επόμενες 30 ημέρες»
12:00
ΕΛΛΑΔΑ
Αίγινα: Απαγορεύτηκε ο απόπλους επιβατηγού υδροπτέρυγου λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Το «εφιαλτικό» Σάββατο της Ευρώπης: Ρεκόρ καύσωνα σε Γερμανία, Τσεχία, Δανία - Αυξάνονται οι νεκροί
11:38
ΕΛΛΑΔΑ