Έκοψαν το νερό στον ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης
Αντιδρώντας στην ένταξη του ΕΥΑΘ στο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων οι εργαζόμενοι της εταιρείας πραγματοποιούν αυτή την ώρα πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης.
Οι εργαζόμενοι κινούνται μέσω του πεζοδρομιού για να επιδώσουν ψήφισμα στο υπουργείο.
Κατά την διάρκεια της πορείας προχώρησαν σε μια άκρως συμβολική κίνηση θέλωντας να περάσουν ένα σαφές μήνυμα στην κυβέρνηση, λίγες ώρες πριν από την αποψινή ψήφιση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή.
Περνώντας από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην Εγνατία με Αριστοτέλους, οι διαδηλωτές έκοψαν την παροχή του νερού.
Η παροχή αποκαταστάθηκε σχεδόν αμέσως, όμως το μήνυμα έφτασε στα αυτιά των ενδιαφερομένων.
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ