Έκοψαν το νερό στον ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης
Αντιδρώντας στην ένταξη του ΕΥΑΘ στο υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων οι εργαζόμενοι της εταιρείας πραγματοποιούν αυτή την ώρα πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης.
Οι εργαζόμενοι κινούνται μέσω του πεζοδρομιού για να επιδώσουν ψήφισμα στο υπουργείο.
Κατά την διάρκεια της πορείας προχώρησαν σε μια άκρως συμβολική κίνηση θέλωντας να περάσουν ένα σαφές μήνυμα στην κυβέρνηση, λίγες ώρες πριν από την αποψινή ψήφιση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή.
Περνώντας από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην Εγνατία με Αριστοτέλους, οι διαδηλωτές έκοψαν την παροχή του νερού.
Η παροχή αποκαταστάθηκε σχεδόν αμέσως, όμως το μήνυμα έφτασε στα αυτιά των ενδιαφερομένων.
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής: Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ