Συνεχίζονται οι τρίωρες στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ έως και τη Δευτέρα 30 Ιουνίου
Τρίωρες στάσεις εργασίας, για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια, έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, μέχρι την Δευτέρα 30 Ιουνίου.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε υλοποίηση της απόφασης της ΓΣ Προέδρων των ΕΛΜΕ (11-02-23), έχει θέσει ήδη σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου την σχετική προκήρυξη.
Οι στάσεις εργασίας γίνονται, όπως αναφέρει η Ομοσπονδία, γίνεται «στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ)».
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ