Συνεχίζονται οι τρίωρες στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ έως και τη Δευτέρα 30 Ιουνίου
Τρίωρες στάσεις εργασίας, για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια, έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, μέχρι την Δευτέρα 30 Ιουνίου.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε υλοποίηση της απόφασης της ΓΣ Προέδρων των ΕΛΜΕ (11-02-23), έχει θέσει ήδη σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου την σχετική προκήρυξη.
Οι στάσεις εργασίας γίνονται, όπως αναφέρει η Ομοσπονδία, γίνεται «στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ)».
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ