Ο ΟΣΕ απέλυσε φύλακα ισόπεδης διάβασης - Έλειπε αδικαιολογήτως από το πόστο του
Συρμός του τρένου (φωτογραφία αρχείου)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSIΆμεση ήταν η απόλυση φύλακα ισόπεδης διάβασης από τον ΟΣΕ, ο οποίος είχε αναλάβει τη σχετική υπηρεσία στη γραμμή Σέρρες - Θεσσαλονίκης (θέση Μουριές), καθώς διαπιστώθηκε ότι έλειπε αδικαιολογήτως από το πόστο του εν ώρα εργασίας.
Ο οδηγός της αμαξοστοιχίας 1635 ειδοποίησε τις αρχές και αμέσως τέθηκε σε εφαρμογή η διαδικασία αντικατάστασης του φύλακα, ενώ ακολούθησε η απόλυσή του.
Σύμφωνα με την διοίκηση του ΟΣΕ, πλέον, στο νέο πλαίσιο αυστηροποίησης των ποινών, τέτοιου είδους παραβάσεις καθήκοντος δεν θα μένουν χωρίς συνέπειες.
Η αντίδραση του ΟΣΕ υπήρξε άμεση και εντός του πλαισίου μηδενικής ανοχής που έχει υιοθετηθεί για ζητήματα που άπτονται της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων.a
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Από μία τροχιά η κυκλοφορία συρμών σε τμήμα του Μετρό – Κλειστός ο σταθμός στον ΟΣΕ
Τέμπη: Με παρουσία Καραμανλή η Ολομέλεια για την προανακριτική - Σφοδρή επίθεση από αντιπολίτευση
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48