Δήμαρχος Σητείας: «Καμία ανησυχία» μετά τον σεισμό των 5 Ρίχτερ στην ανατολική Κρήτη
Σεισμογράφοι
EUROKINISSI«Καμία ανησυχία» δεν εμπνέει ο σεισμός των 5 Ρίχτερ που καταγράφηκε στις 8:46 το βράδυ της Δευτέρας (7/07) ανοιχτά της Κρήτης, σύμφωνα με τον δήμαρχο Σητείας Γιώργο Ζερβάκη, ενώ κατά τον ίδιο δεν υπήρξε αναστάτωση στις περιοχές που έγινε αισθητός.
Επιπλέον, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, από την επικοινωνία με τα κλιμάκια στις περιοχές που είναι εγγύτερα στο επίκεντρο του σεισμού, δεν υπήρξε αναφορά, ούτε για ανησυχία, αλλά ούτε και για ζημιές, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ο σεισμός σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο είχε ένταση 5 Ρίχτερ, με επίκεντρο θαλάσσια περιοχή 31 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Ζάκρου του δήμου Σητείας, στην περιφερειακή ενότητα Λασιθίου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Σεισμός 5 Ρίχτερ στη Ζάκρο της Κρήτης - Αισθητός στη Σητεία
ΚΟΣΜΟΣ
«Θα κάνω τον Ερντογάν πολύ χαρούμενο»: Ο υπαινιγμός Τραμπ για τα F-35
09:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στην ολομέλεια της Βουλής εισάγεται σήμερα ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης
09:04
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Audi ανανέωσε το A3 κάνοντάς το πιο ψηφιακό και με αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης
09:00
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν κατηγορεί το NATO για «συνέργεια» στον πόλεμο των ΗΠΑ και του Ισραήλ εναντίον του
08:57
ΕΛΛΑΔΑ