Τορίνο: Βγήκε από τη ΜΕΘ ο 15χρονος που υπεβλήθη σε μεταμόσχευση μετά από θερμοπληξία
Ευχάριστα είναι τα νέα για την υγεία του 15χρονου Δημήτρη από τα Φάρσαλα, ο οποίος πριν από δύο ημέρες υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση ήπατος στο Τορίνο λόγω σοβαρής θερμοπληξίας, ενώ μάλιστα χθες αποσωληνώθηκε μετά από εννέα ημέρες σε καταστολή.
Το αγόρι, μετά την αποσωλήνωση, άρχισε να αντιδρά θετικά και πλέον βρίσκεται εκτός Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, σε θάλαμο κανονικής νοσηλείας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, Ο 15χρονος είναι ήρεμος ωστόσο η αποκατάσταση της υγείας του θα είναι μακρά.
Οι γιατροί εμφανίζονται αισιόδοξοι για την πορεία της ανάρρωσής του και, όταν επιστρέψει στην Ελλάδα, θα έχει την καλύτερη ομάδα υποστήριξης δίπλα του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αποσωληνώθηκε ο 15χρονος που υπέστη θερμοπληξία
ΕΛΛΑΔΑ
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ